Sophie

- Mer än du förtjänar!

omg

Kategori: KUL

gårdagen i korta snygga meningar


jogg- gå med t

fixhosmikan

förfest med hasse aro

 sprit sugen busschaufför

hmkort till vakten

vip bordet med kusin + andra - äta tårta!

äckligt kallt rökrum

gratis dricka  och ännu mer gratis dricka

flera toabesök

trevligt folk

snyggkille omg

spritvatten till mikkan

telfonnr , sms, sms ,...

gratis drickaaa

klackskor 30 mins gång hem till lelan

telefunken - stoffe bre

mysiga kittie

godnatt....


Och idag vaknar både jag o mikaela rut sju halv åtta , bakis så inåthelvete , aldrig varit med om nåvärre , båda försöker somna om men går fan inte så vid halv tio drar jag mig hemåt för att göra lunch och vid kvart i elva sitter jag och äter kööttbullar, mos , sås , morötter, o sallad!
SÅ GOTT SÅ GOTT.

nuuu ,nu ska jag soooova mig en stundnnn

hejj

 ( inte direkt det man vill dricka till frukost idag)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    fan va kul med förfest hos hasse :D

    2008-10-30 | 19:38:24

Kommentera inlägget här: