Sophie

- Mer än du förtjänar!

jogg

Kategori: KUL

nyss duschade jag , jääääääääääääätte länge , var så svettig från min jogging tur tidigare idag ,, joggade i ungefär 30 min och stannande en gång för att strecha , så jävla skön t, strechade hemma också ,, jagmåste komma ner i splitt snart fan!!!!!

yeye

duschen var bland de skönaste jag varit med om ( idag ) !! , hade ansiktsmask , hår mask och peeling på kroppen , känner mig som en ny människa!

mjauu

ne nu tänkte jag knarka lite serevant och flutide sedan blire läsa boken mera självkänsla av mia thörnblom och sen soooova!, börjar 8 imorgon med matte b!, GAH!!!!!!!

justja , idag har jag posat också;)

njut:

           

   

NATTI

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Söt :)

    2008-10-25 | 15:00:20
  • Anna j. säger:

    fint hår :3

    2008-10-25 | 15:02:32
    Bloggadress: http://annajin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: