Sophie

- Mer än du förtjänar!

Ibland kan det slå slint i sophies huvud - ibland ganska rejält:

Kategori: KUL

Sara - smart
vad skulle jag göra om jaginte hade dig? , du håller koll på mig , var jag än är , var du än är. hur fan gör du?
hade de inte varit för dig hade jag velat veta hur jaghade varit idag . haha jag har alltid roligt med dig ,och du förvånar mig alltid lika mkt ,...

och även fast du inte tänker innan du svarar eller säger nånting så vet jag att du är smart!!

Ellinor - vuxen
 du är den jag ser mest upp till , de du säger om mig och till mig är oftast sant.Jag har så jävla kul med dig , även om vi ibland tycker olika och

bråkar som syskon gör så vet jag att de bara är tillfälligt.


Anna - nogrann
 alla behöver en anna som tar hand om en , men jag tänker fan inte dela med mig om dig. Jag kan tänka mig att vi kände varandra i ettan och

tvåan på gymnasiet , men att det var på peace and lov som vi verkligen lärde känna varandra!Vi tycker mycket olika , med mycket lika också!


Mikaela - hysterisk rolig
 jävlar va länge vi har känt varandra , och va bra vi känner varandra , du är en av dom få som vet hur jag tycker och tänker , och när du säger

nånting så äre som om du skulle hoppat in i min hjärna och tagit reda på vad jag tänkte säga.Och dina kommentarer - haha jag dör!!


Emma - busig
Vi lärde känna varandra genom ELLI , tacka fan för det , du är alltid så glad och de smittar av sig , har aldrig haft tråkigt med dig , och jag

hoppas vi kommer  lära känna varandra ännu bättre!! Ibland kan jag se mig själv i dig , och det är bara positivt då!!

Michaela - ärlig
Har kännt varandra sen vi föddes, vi kommer känna varandra hela livet, de vet jag.
Har alltid så kul med dig!! och du betyder mkt mer än du tror för mig!!



fråga mig inte varför jag helt plötsligt skrev såhär , hade bara lust och jag älskar mina vänner nåt så högt  så:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: