Sophie

- Mer än du förtjänar!

hihihi

Kategori: KUL

fyfan sov i en timma lite mer nyss , o då hann jag drömma om att anna vart jätte arg på mig o försökte ta livet av sig , snacka om att jag mådde dåligt då alltså.haha fyfan iaf , har hunnit vila sen ja kom hem , sen har jag hunnit att hosta sönder mina lungor(börjar seriöst tröttna) o så har jag hunnit klia mig i håret lite. snart ska jag kanskeäta något , sen hosta lite mer , o sen blire kollapå tivi o tare lugnt , om jag nu inte ska ut på promme. får se.

ikväll blire iaf A och sen kanske mys o sen kanske efterlyst .Nu måste jag dra o bajsa

när fan kommer mikaela hem=D`?'
 
justja i veckan har jag sökt till Robinson 2009 och till du är vad du äter , jag lovar er jag vet att jag inte behöver var amed där för mitt kroppsfett , utan de är för att jag vill äta nyttigare . sen att jag har lite ätstörningar också göre inte bättre. inga allvarliga dock , men de här tar kål på mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: