Sophie

- Mer än du förtjänar!

hhih

Kategori: KUL

Jaa jag är förtjust i dig!


Iaf idag ska jag på två 18års fester , min kusins och min vän emmas!

Kul !

eller ja de är iaf tänkt att jag ska gå på bådas , de vill jag ju!

fifan imorgon fyller michelle år så grattis till henne och på tis fyller emma år grattttttttis till henne!!

kroga på ons då?
Hoppas jag iaf , jag måste ha fått moneysar då , alltså , fett arg på försäkringskassan , domsk ajuu vara snnälla mot en innan man blir vuxe vuxen så man vetatt man kan lita på dom osv.

äsch vafan nu ska jag fixa lite grejs , lägga in lite bilder osv.

pu

Kommentarer

  • Anna säger:

    du är så välkommen så! sen vill jag se hur du har det hos din kära mor dessutom ^^

    2008-10-25 | 16:16:04
    Bloggadress: http://annalundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: