Sophie

- Mer än du förtjänar!

hejj

Kategori: KUL

soft morgon , vaknar vid 8 , ganska pigg , gör lite gröt o sitter i mitt rum under täcket ,, Jag fixar mig lite och sedan blir klockan nio , då tar jag bussen mot friskis !

Jag får stå i kassan och hjälpa  alla där , jag får också klättra på en raglig stege , gaaanska läskigt då de är ungefär 3m upp , haha..
yeye , jagslutar runt halv tolv sedan går jag mot gymmet , ganska happy över mig själv att jag gymmade i över en timma ,eller nej jag strechade också ett tag  , det var skönt.

hah alltså fattar mig inte på vissa män, killar, pojkar  varför ska dom glo sönder ögonen på en? Hhah jagvetattjaginteärnåsnygg. såå de är justdarför  jag inte fattar varför dom glor på en?

Äsch  iaf , duschade och bastade aaaaslänge , man bah känner hur ren man blir inne i själen ,kroppen sinnet . osv..

Yeye tog sedan bussen home o nu sitter jag här o kollar reprisen av sjukhuset ..

Åt nyss jättegodddddddddd soppa nyss..

ikväll blire bio med saris , sen vettefan vad som händer, hade pratat om att vaa med E  & E , men har ingen lust iaf..
inte nu iaf..:) kanske att man drar till mikaela snart o hälsar på henne o kiitttie:D

Ajaaa , jag e besviken , men ibland blir man det också.

hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: