Sophie

- Mer än du förtjänar!

hejhej alla mina 23 läsare!

Kategori: KUL

Idag vaknade jag av att grannens kryddhylla skulle upp , jag och björnen brevid funderade starkt på att slänga ut dom från balkongen och upp i trädet!!! Men eftersom ingen av oss hade musklerna på oss just då så sket vi i de o la oss under sängen och hyperventilerade ist!
Jag hoppade in i duschen , duschade på varmaste , såg ut som en kräfta as länge efter duschen..
Firrade mig lite , SEN JÄÄÄVLAR vare blev bråttom , och vilken jävla dag , jo , jag fixar mig lite , snackar med elli om när vi ska ta bussen osv , 11:15 kommer de en och 11:21 kommer de en annan , jag var nästan helt säker att jag int eskulle hinna den första så jag  nej , jag ville faktiskt laga nån lätt lunch först ju , men så blev inte fallet , ist fick jag springa runt en halv timma i huset o leta efter busspengar , ja de löste sig faktiskt till slut och jag kom iväg mot bussen , klockan var 11;18 och jag hade gansa god tid på mig ( tar bara en min till bussen ) Kommer ner 11:19 , ingen buss , KLOCKAN GÅR , 11:26 ingen busss , 11;31 , ingen buss , 11:33 ,JAA ÄNTLIGEN , men så stannar den inte , nej för att jävla 93:orna ska på gymnasiemässa så hela nybygge satt väl påbussen , såå jaa , bussfan kör förbi oss som står där , japp där står jag med resten som inte fick plats på bussen , yeye tänker jag , de komme rju ändå en 11:38...

11:38 bussen kommer , jag kliver på , mår illa igen . jag börjar om 12 minuter!!! äsch de är bara kerstin tänker jag och försöker att andas ut.. kommer ner till stan 11:45 och då precis kommer bussen mot skolan  , fett tänker jag o går mot den, men ja oj vare fullt här också ? ska alla snorungar till västeråshallen? , jag kollar i busschaufförens oögon och säger JAG    SKAA   PÅ   DEN    HÄR    BUSSEN , HAN säger: OKkkej då , jaa ,han stammade , ... för er som inte vetså hatar jag att komma försent , fast , de är ju bara til skolan o möten osv. fifan va de suger ,hellre en timma för tidigt än 10 min försent ... Jaja , jag kommer på bussen och kommer till skolan , bara fem min försent...

börjar må ännu mer illa , fatta ringenting av engelskan , sen händer värsta grejen , jagvar sjuk i tis så jag hade inte fått nå facit till några uppg. så jag ber snällt om de till kerran ,, hon går och kopierar och sen jämför jag och maria våra papper , hon hade visst 2 papper mer än mig , så jag ber kerran gå o kopiera dom , , hon TAR MED SIG DOM OCH SKA GÅ O KOPIERA , 3 min senare komme rhon tillbaka , med samma jävla papper som hon kopierade i början så nu harjag massa kopior på sånt jag redan hade fått? ,,mhm , jag säger till kerran och sedan blir det en diskussion mellan mig henne och maria , o jag och maria hade rätt och det vet jag faktikst gansja bra att vi hade!

Jaa , engelska tar slut efter en liten titt på nå grönt berg( fattade 0) som kerstin hade valt att visa oss.

Sedan äre dags för samhällslektion som jag egentligen tycker är rätt intressant , men ... bengan göre lite värre dårå..
såå jag tar saken i egna händer och sitter o gör frågorna på egen hand, tyvärr blirman lite snurrig då bengans röst går i ett där framme...men jag lärde mig koppla bort den efter en kvart!..

det blir en bensträckare ,och jag går o kissar , jag kollar mig i spegeln fö ovanlighetensskull , och upptäcker att jag ärheeeelt svart under ögonen , ganska läskigt..
japp nu mår jag fortfarande illa o går sedan in i klassrummet igen ...

Samhällslektionen slutar elli drar på halkisch och jag o anna ne rpå stan ,, fixar lite med sponsorer och drar sedan till kickan - fixade rikskuponger till mig o anna och då köper vi en burgare , gött tycker vi och sätter oss i en trappa innei pu nkt som två lodare för att vänta på bussen mot hälla... mjaau de va gott , 2 min tills bussen kommer vi går ut , ååh äntligen komme rbussen o så sätter vi osspå den , MEN ACK ACKACK så fel de kan bli , vi skulle ta 16 , men sattoss på 15 ,,,hehe väldigt lika ju(A).. jaja , de är märkte vi då i vändzonen för bussfan och vi försöker få andreas att hämta oss och köra oss till hällsa , men nejnnej han var liteputt idag och ville inte=)

, såå vi ringer min pappa o han kör ut oss dit och sedan fixar vi lite sponsorer där och såå blir vi sedan hämtade av annas pappa ,o sen kör domhem mig (tack) och jaggår oköper en aftonbladet ,som jagsnart ska läsa , blev bara så sugen!! väl hemma fixar jag mig lite käk o sedan har jag bara suttit här o kollat vänner och kollat runt på bilddagboken , nu blire läsa lite bloggar , sen funderar jag starkt på att ta en promenad - om de inte regnar, eler så ska jag ta o bara läsalite läxor , kan va bra de med..

Imorgon blire gå upp vid sex o ha mattelektion 8.00 , kul tycker många.. jagär inte en av dom.
men iaf , de måste göras:)

sedan så slutar vi tidigare än vanligt de ska bli skönt..

 nu e jag kissnödig.

puss säger lilla sophie→

Kommentarer

  • Emma säger:

    fan haru skrivit av hela bibeln eller?

    2008-10-16 | 21:59:33
    Bloggadress: http://ekallander.blogg.se/
  • sop säger:

    fyfan va jag kan babbla

    2008-10-17 | 01:17:42

Kommentera inlägget här: