Sophie

- Mer än du förtjänar!

hej mina 22 läsare!

Kategori: KUL

rekord ju:D

haha glad är jag nu juu!

förutom att jag har lite ont i ryggen , stel , såå jag försöker på tag på mister massage, får se hur det går!

Idag har jag vaknat på viksäng tagit bussen tillskolan runt tolv , varit där till 1420 - soft som fan.. sedan gick jag o annie ne rpå stan o firrade lite grejer=D , SNART HELG, SKA Bli sååå kul!!!


iaf , imorgon blire nog after work på bmb med annie o några andra!, får se hur kvällen slutar , jag är iaf pank(hehezor).

Fifan imorgon har jag min extra matte lektion 8:00!!! för första gången bre... känns as bra då när man egentligen brukar börjar halv tioo!!mh ja , o sen slutar man 17NOLLNOLL, O då äre bara hemma o firra sig, kul skare bli!

iaf så ska jag fortsätta med läxorna nu i en timma sen bidde de att kolla sjukhuset o sen duscha o kolla lite andra roliga prog.

Jo jag tänkte bara säga det att , vilket jävla svin du är , EUUUWK!
JAPPP då va de sagt ,
nu blire bonbons lasse lindh och lite läxi!


PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: