Sophie

- Mer än du förtjänar!

brummbrumm

Kategori: KUL

hade lovat er en massa bilde r, men jag orkar inte , vill fokusera på annat idag .. så idag har jag då:
*Jobbat
*Sooovit
*Lagat god mat
* Jobbat igen på fackelloppet - det var mysigt , det var ganska kul o det var gott efter de
sen har jag;
*fåttt pappas bil eller ja änsålänge delar vi på den , men när jag har körkort är den min (L)
*cyklat i över en timma(stolt)
*haft träningsvärk
* funderat på mitt liv
* fått nya kompisar;D
* fått en diorpuder
*haft träningsvärk - cp maskiner på friskan;(
*ätit jätte nyttig middag - omelett , champinjoner och fruktsallad - GI here I come!
* saknat en föredetta vän
* tittat på ensam mamma söker
* cyklat ännu mer
*lärt mig växla från 4an till 5an
*dragit hem till mamma
och där sitter jag nu imin säng och snackar med Linus  blir väl att sova när som helst , yes yess

idag fick jag ett mail av någon jag aldrig trodde jag skulle få de av .. och igår fick jag sms av någon jag inte hade nr till? som visst känner mig, kul trevligt mysigt

Hoppas träningsvärken försvinner i natt , orkar int eha de på dansen

okej läsare , den här kommande veckan lovar jag er att jag ska

gymma minst 2 ggr , gå på minst 3 pass på friskis där ett får vara ki yoga ,haha aah sen lovar jag också att jag ska börja sakta men säkert med gi!

de här ser ut som en bra vecka inför lovet ,,på fre äre rööjj ofcourse ,och då får jag pengar också , alltsååå grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

älskar pengar , men vem fan gör inte de?

jag ska lägga mig ner osofta lite sen blire nog blunda till o sova
justja jag träffade en man idag som ärkonstig , men de är så synd om han ;/ man märker på han att han inte har några vänner=(

haha hatar att jag bryr mig om allt o alla om  allt runt omkring

hörs ses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: