Sophie

- Mer än du förtjänar!

bara för min skull

Kategori: KUL

och för att jag ska må bra.

kommer jag görat! iaf försöka.. det ska gå hem..


Iaf så sitter jag o dricker forestfruit te, typ de bästa teet , på första plats med vanilj!. Är det någon som vet om det finns smultronte?? det vill iaf jag ha..





ah mmmht då vare snart dagsförskolarå.. not så taggad , ,,,som det står i  mitt horoskop , jag skulle faktisk tbehöva ta lite ledigt. ja oj oj , faaktiskt  ,

iaf idag efter skolan har jag bokat in mig på ett aerobics pass , o sen efter de ska jag gymma , så går man typ ut  när dom örjar stretcha på aerobicsen så jag köra gym då . men iaf nu börjar teet kallna snart ju , måste driiiiicka fooort.

råkade just dra en stor chock , REGNAR DET UTE?

NOPE DE gjordere int e, TUUUR de ju ,

ska sminka mig lite ( jag e ju så vacker utan smink , så ehöver egentligen inte)

ja föresten , glömt o säga de till er alla bloggiläsare , jag har hittat ett spel , eller jag hittade inte , Adam tipsade , det var kul:D och as lätt ,haha

http://s1.travian.se/anmelden.php

där har ni en liten länk
iaf , sminka o te vare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: