Sophie

- Mer än du förtjänar!

18 karat gold

Kategori: KUL

okej , till min stora förvåning vaknar jag ganska tidigt  så jag sätter mig och chillar vid datorn , i tio sek ,m sen blire fixa sig o dra ner på stan med A som behövde hjälp med att hitta en jacka . När jag kommer ner har han redan hittat en så  de var ju bra för hans skull ,vi fortsätter gå ett tag kollar pcspel osv... sedan skjutsar han hem mig och då står mormor och morfar utanför porten o skriker ( inte direkt , men nästan) , domskullelämna något till mammsen...
yes
sen går jag in gör lite bacon och pasta ( jätte gottt))))))) sen sitterjag här nu och hare mysigt med ida maria.
om ett tag kommer elli hit o sen ska vi chilla och senare ska vi till friskis o svettas! aerobics står på schemat , hoppas bara sara vill med så vi harnån skjuts annars får jag väl tjata på pappso.
yeye basta ska bli skönt

nu ska jag leka lite till:

Kommentarer

  • fors säger:

    Bra spiror ;)

    2008-10-27 | 20:55:39

Kommentera inlägget här: