Sophie

- Mer än du förtjänar!

sophie Å hej o hÅ

Kategori: KUL

klockan elva möter jag upp annie på stan för att chilla med tessie osv ...

iaf , sen blire skolan
första lektionen är engelska , där hade jag o Isabella muntliga - nationella'
gick förvånadsvärt bra bree!
sen efter de vare eget arbete på samhällen - så min grupp sitter i studiocarl o chillar , efter det blire lab på naturkunskapen - SPÄNNANDE!
sen drog jag ner på stan för att kika runt på kläder till helgen , o på busshållsplatsen träffar jag evve som vill gå på stan med mig=D , så de blir designtorget gina och VILA dom öppnade ju det för någon dag sen , elle ridag? , vettefan as bra affär , as snyga klänningar , dock ingen som satt bra på mig , men en på evve , as snygg varen!

yee , sen blire att gå till change och ännun en gång mäta min storlek ;P , haha , aja , hittade iaf en bh som satt as bra o är as skönt! Kul också att de var halva priset , 150:- lätt värt!!
aah sen köper jag mig en munk och seda möter jag upp sara också o så tar vi bussa hem , o nu sitter jag här med sopppa i magen o är mätt o glad oså väntar på att någon ska säga något riktigt fint till mig , lär väl få vänta ett bra tag!!...

jaja ,imorgon e det nationella i engelska - lyssna o skriv övning!


ah o så vare tänkt att dra till kunge men vettefan om jag orkar peyya så förbannat mkt ..

men iaf så ska jag nog kebba med en vän o sen på lördag blire mys o partykväll hos elli !, kul de ska bli att ge henne presenterna!!  o på lördag ska jag också jobba o träna , goodie goodiie soppan!



Får se om jag får tid för plugg också ..

kan va bra


Puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag tycker du är en söt liten krabat med ett underbart leénde och otrolig utstrålning! :D hoppas det va fint nog för det var det som slog mej när jag tänkte på dej lixom :<

    2008-11-27 | 20:30:03

Kommentera inlägget här: