Sophie

- Mer än du förtjänar!

nu e jag mätt

Kategori: KUL

har ätit två mackor eller ja egentligen 4 efteratt jag tränat på friskan ,jag var duktig och tog mig dit fast jag var helt lam i kroppen , jag klarade mig t.om igenom ett medelpass , hejjamig.
tråkigt nog var ledaren lite halv seg , kan inte förklara rörelserna  hon gjorde ,men det såg konstigt ut ,
visst hon had eett bra pass ,men hon såg iaf konstig ut!

yy


Nyss kollade jag klart på  sunes jul , fyfan va bra det är:):):):)

och nnu laddar jag hem Sos Gute , jajo man kan kolla i deras webbtv , men det  hackar så otroligt mycket då så jag orkar ej kolla där ,men om 35 min har jag avsnittet ,men kommer jag orka kolla på det? borde jag inte sova? DÅ jag ska upp tidigt för att dra till sthlm och till högskole grejs - sacomässan vid åtta!
mjajo ,man kan ju sova på bussen?

FYfan vilke hektisk dag jag komme rha imorgon ,, lissna:

upp halv sju ,vara i skolan kvart i åtta
mot sthlm åtta och vara där flera timmar
hemma runt fyra ,
jobba vid halv sex till åtta
sen åtta äre markus krunegård och johnny rex!
sen slutar det vid tolv ett nångång , då ska jag pussa på en kille(?)
sen så ska jag sova!

och lördagen är såå mkt lugnare då jag ska först äta tacos med mamma o emelie , sen?
SEN SKA JAG INTE GÖRA NÅGOT  se på fan alltså...
ehm ,kanske drar o gymmar!! ja de kan jag göra , a de blir bra , sen kanske dra nå medelpass ,eller ne , kör man skiten på crosstrainern så skaru nog ta på kroppelikroppen...

iaf sacomässan imorgon dåroo får se hure blir , skulle hellre vilja ha helkroppsmassage,,,,8-)  någon somkan tänkas ställa upp för en hundring??? MJAA, halv timma ,

hah , ajaa ,idag har jag sökt ett jobb som sagt , imorgon ska jag söka två till , ett härnära mammaoch ett somär nära pappi , tack föresten pappa för att du kan lägga ut pengar till mig , älskar dig,,

och älskar dig också mammi , tack för att du löpte lite godis tillmig idag:D:D:D!

ne nu ska jag kolla om sos gute har rappat på lite..

Godnatt på er alla därute

Kommentarer


Kommentera inlägget här: