Sophie

- Mer än du förtjänar!

MEN NÄSTAN!

Kategori: KUL

nyss var jag o gymmade och aerobicsade , de var kul ,men så jävla jobbigt där ett tag .. iaf så har jag bokat gyminstruktör så jag vet hur jag ska göra med alla maskiner , kan va bra då jag alltid kör samma o vill pröva på lite annat också.mhm
iAF så hoppas jag att de är han biffen som har ett så vackert ansikte att självaste kungen skulle gråta , haha na ,kanske inte
MEN NÄSTAN!

jaja hoppas de är han iaf , annars göre inget ( bara jätte mkt)

iaf såhar jag ont i mina benhinnor o i mitt knä nu så jag ska tat lugnt imorgon och baraaa softa o söka jobb o avbeställa massa skit som ramlat ner i våran brevlådan.

självklart ska jag gå till skolan också från 11:50 - tre fyra nångång...

Ska nog sova tidigt ikväll också ,....
tur för hvmode att jag gjorde de igår annars hade jag aldrig kommit dit idag , läs mer om hur dumma domvar mot mig o elli i ellinors blogg: ellinorclevinge.blogg.se


Nu ska jag drömma om min bigg(inte maten)
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: