Sophie

- Mer än du förtjänar!

MAH AGAHAHHAG

Kategori: KUL

Jag har tappat 4 läsare?
Vilka är ni egentligen?


jaja , jag fångar er snart igen


Idag vaknade jag vid elva , UTVILAD Och kåt..

efter det åt jag lite yougurt , det gick i snabbt. inte ätit mjölkprodukter på as länge , så de var gott , ett tag iaf , tills jag fick ont i maggen..
yes
4h efter runt två gjorde jag tacos till mig , emelie , mamma o toni , de va rjätte gott o jag e en jävel på tacos.

Sen en timma efter det drog jag o Michaela o gymmade , as duktiga var vi , och världens snnyggaste killevar där , såg han igår också , han jobbar på friskis (som jag) fan vilket bra par vi skulle bli ,

hah skit samma , jag drömmer bara en massa , ha, som michaela sa " han har redan flickvän"
MEN  , jag kan väl få drömma om han? BRA


aja , nu sitter jag o väntar på sällskap från en viss Cederborg !
Sara Cederborg också kallad sär ,hehieh , neråå................

vi ska mysa hos mig med chirre o dirre tror jag=D ,
goodis skulle INTE vara helt fel..

fan e mina tior nånstans??
om nån vet
SÄG
hhhhhhhhehe


Hoppas att jensens och steens ringe rpå månday o säger ,ja du har jobb här o du får jätte bra betalat o du ska bara sitta på en stol o le , na ,not really ,men ännddå..... -- jag snålar aldrig på bokkstäver jag innte.
Höörrs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: