Sophie

- Mer än du förtjänar!

JAG HAR FUNNIT MIN MAN!!

Kategori: KUL

Synd bara att han e lila och av gummi.



Idag gick jag upp väldigt tidigt , KVART I SJU , fyfan alltså , de kändes som döden, iaf , då efter en stund när jag kommer in i köket sitter pappa där ochäter frukost , haha han ligger nästan i tallriken , jag bah godmorgon o så hoppar han till , tror han nickade till en stund där=).
Iaf så kör han mig til skolan kvart i åtta för att jag skulle ha mitt favorit ämne - MATematik. ne inte direkt va..
o sen blev det dans , nnutida konst , och lunch ,lite samhälll och religion hann jag me dokså , sistalektionen skippade jag , kändes skönt , annars hade jag slutat nu.

Ikväll skare bli kul ,först BmB med sara o emz :D o sen pluto elle rkonrad , hoppas pluto..

jag hoppas dom här dagarna går fort elli för snar tär du 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=D=D

röjja på bardisken osv=) M-M

iaf ska äta nå lätt  sen ska jag fixa mig ,,, lär ta tid de här


<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: