Sophie

- Mer än du förtjänar!

jag gråter

Kategori: KUL

vilkenkänsla, vilke JÄVLA KÄNSLA DE VA , aldrig kännt mig så mäktig aldrig känntmig så levande jag har aldrig någonsin gjort något så häftigt i mitt liv ,och kommer nog aldrig göra det heller , fyfan va de va häftigt , och oj va det snurrade .
Jag lovar att ni nångång ska få se hur jag såg ut i filmen där jag snurrar runt bland molnen - nej jag pratar inte om droger ,jag pratar om något så mycket bättre - fallskärmshoppning , ni sominte gjort det kommer aldrig någonsin att fatta , de var något så otroligt häftigt , har kollat på nästan alla fallskärmshopp på youtube nu ,men min är ju fan så jävla bra , såå jaglovar det ska komma en för er också att glo på på youtube där jag e med åh fyfan ..
jAG SKA bara skaffa mig tid till att klippa ihop den filmen ha nfallskärmshopparen gjorde + min kusins rickard ,kan inte bli annat än bra de här ju..

vET Ni vaD? jAG BorDe faN sOva ..

HEDDÅÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: