Sophie

- Mer än du förtjänar!

iiih

Kategori: KUL

dekänns konstigt i kroppen...;O



iaf jag vet vad för killar jag faller för eller ja , BLIR INTRESSERADE AV : svårflörtade som egentligen inte villha med mig att göra eller ja , de va så förut , nu verkar de vara så att dom vill lära känna mig först iaf..



Nog om killar såna finns de för mkt av - speciellt dom dära svinen..
NOG OM KILLAR SA JAG...

yes imorgon blire afterwork med sara och emma o sen ska några andra dit också , sen konrad om nu inte bmb är mkt bättre får se hur de artar sig , hoppas iaf att jag får träffa Orre skulle va kul=).


alltså har en sån förbannat konstig känsla i kroppen imagen , kan de vara för all glass jag ätit idag ? ne de tror jag inte ,tror dessvärre att jagätit alldeles för lite glass ,, så ska nog ta mig en päronsplitt nu,

Imorgon blire också school innan den förbannat bra helgen - förutom jobb och skola på helgen så. hoppas vifår reda på samhällsprovet , om jag får godkännt ,isf vet jag hur jag ska plugga för att lära mig rätt!!

kanske ska man ladda hem en film? nja ,isf lär jag somna rätt sent , .. hummjobbigt läge , och sen så vet jag ju inte vilken filmheller..

aja nog om mitt babblande som jag knappt själv förstår mig på!!


ja men glass vare, måste fåbort den dära känslan!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: