Sophie

- Mer än du förtjänar!

huheuh

Kategori: KUL

vaknar med feber 39 grader , känns as bra verkligen så jag firar det med ett antal alvedon , nu när jag sovit lite längre känns det lite bättre förutom att mitt huvud leker kurragömma med mig (?) fan vet jag , men jag har ont som fano det drar konstigt.
Jag är så kissnödig just nu men orkar inte röra mig , kan någon hämta en kisskopp?

yess, kul o missa skolan idag NOT , hade sett framemot danslektionen faktiskt och religionslektion där vi då skulle ha prov , jag hade faktiskt pluggat och jag lär väl få göra det om 15år igen  , så jag måste välplugga igen..

nee nu ska jag pillra mig igen  , för jag , jag orkar inte ha ont i huvudet..
Igår vare mysigt med Oskar han är jätte söt, men jag tror att jag har ont ihalsen och i huvudet idag pga, att hans fönster är cp och öppnas av sig själv ibland , haha , lite läskigt.
nu ska jag ladda ner nån film , vettefan vilken , men lär väl bli nån rolig eftersom jag mår som jag gör..

åååh jag somskulle gymma idag också , jajaja!

föresten jag har fler fräknar i fejjan nu.

Lejonet 22. juli - 22. augusti
Ett gott råd: Se upp,
så att du inte börjar såga av den gren,
 som du själv sitter på.
 Det gör ont att falla ner!

tro mig jag sitter och sågar just nu :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: