Sophie

- Mer än du förtjänar!

hello

Kategori: KUL

Idag gick jag upp klockan halv åtta , klockan kvart över skulle jag möta anna , men ändå hann jag fixa precis allt som jag brukar göra när jag går upp 1h & 30min innan, hmm, fattar inte ,hann dock inte äta så mkt frukost , men de gjorde inget - god mat i skolan så..
Iaf ,cyklar omöter anna HALT SOM FAN VARE , jätte läskigt , jag såg på anna att hon såg skräcken i mina ögon när vi möttes:P

Väl i skolan har vi engelska nationella skriftliget , det gick ganska bra , är ganska nöjd med min insats då jag egentligen är riktigt dålig på engelska;P

Efter det blire mat i skolan o sedan sätter jag mig i studio carl med elli och vi båda jobbar med samhällsarbetet och med Rudolf Von Laban.
Lite spännande!..
yepp

Efter det drar jag hemoch då är klockan tio i tolv!! , då brukar vi egentligen börja på en torsdag  , ganska kul tycker jag! , sköönt också , så jag drar hem och på mina 3 min hem hinner jag  halka med cykeln lite lätt flera gånger, kul va de ,körde ju som en jävla dåre , och jag som brukar vara rädd som faan när det är halt..
jaja

väl hemma är det samma rutiner som gäller , kolla kylskåpet , kolla skafferiet - inget gott , ne ,
då går jag och lägger mig i sängen framför datorn , kanske ska vila lite också , som jag brukar göra:P

sKUlle iaf vilja kolla en film , MEN JAG VET INTE VILKEN;( , baah! hjälpmig någon..


jaja,ikväll ska jag nog träffa oskis och innan det blire till att repa,feting najjs kväll!

helg
 imorgon - saco , jobba, markus + johnny rex
lör- äta med mamma o emelie , SEN VET JAG EJ.
sön- gymma & sola , inte gjort det på hela veckan , men jag gymmade och solade 3 grr vardera förra veckan sååå jag har ett pass innestående - eftersom jag sagt 2grr i veckan så!

JAJA ,ska leta film,  och medan denladdas home ska jag powernapa.


GODIS SKULLE VA GOTT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: