Sophie

- Mer än du förtjänar!

hellloo

Kategori: KUL

Idag vaknar jag sent , hoppade friskis , sov så konstigt..

Går upp gör mig lite te  sen försvinner ungefär 3h o då fixar jag till mig o drar iväg till ikea med pappa =D kommer hem med en tv bänk - eftersom jag fått en ny tv av pappa , ser ungefär ut som den på bilden breeeee..

o sen fick jag också med mig , tre kuddar till sängen , en fotoram :

 rätt najjs ,hade redan en nu har jag två !!  har massa nnajjsiga biljetter där från olika grejer , justin , kent ,kent ,håkan mm.
efter det åkte jag hem o sen fixade jag i mitt rum o nu e de JÄTTE mysigt här, vill någon komm a över?

sara var nyss här vi åt dip , grönsaker , o chips SÅKLART , sen så grät vi lite också (till oth). hahahaha , alltsååå jag fattar inte , vi båda sitter på varsin sida av sängen o båda är knäpptysta sen typ kollar vi på varndra o hör hur den andra snyftar , o så börjar båda gråta - tårar o hela kittet , haha , sen när vi märker hur jävla fula vi är börjar vi as garva o typ gråta samtidigt , haha , as kul iaf...

O nyss fyllde jag i en ansöka till lumpen , jag ska få svar , en inloggning , o fylla i , verkar jag trovärdig för lumpen så får jagkomma o göra testerna , klarar jag dom får jag göralumpen , men kan okså tacka nej..

Tur att jag börjat gymma  nudå:D o imorgon ska jag gymma med instruktör - ska bli lite spännande..

Ne nu ska jag bajsa , göra mig en macka - alltid hungrig - sen ska jag mysa mig ner framför den stora feta tvn;) Gaah 32tum typ , kanske större , o förut hade jag 14  så de är liiite skillnad , haha..

Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: