Sophie

- Mer än du förtjänar!

hej bloggen

Kategori: KUL

Idag vaknar jag
TRÖTT SOM FAAAAAAAAAAAN VAR jag , visst einte om jag skule ta livet av mig , ligga  kvar o sova eller dra tillskolan - jagvalde de sämsta alternativet och gick till skolan , väl där blev d elite lugnar fan - hade danslektion - de gick bra , gjorde en mysiga uppvärmning o man kom igång,..


yes sen hade vi röst o rörelse o där kollade vi på cats , såhär såg de ut en timma in i filmen:


haha , aja;)

yee

sen blev det iaf klasstid o vi började prata om vad vi ska klä ut oss till osv , vettefaaan alltså om vi kom fram till något

sen blev de lena en hel eftermiddag - svenska o religion - jag tycker fan religion e kul , hoppas jag tycker de när jag snart ska börja plugga till provet!
 yess på tal om plugga så ska jag snart görat , trot eller ej - samhällsprov på fre!! MAHGAD tur attjag e lite intresserad iaf


yeye , efter skolan så drog jag o mötte upp sara på stan - fikade en snabbig på waynes - jag tog en macka o kaka o hon daimtårta - så göttt!

sen drog jag hem onu sitter jag här

ha´hah( h i slutet betyder att de är roligt på riktigt)
Nyss ringd ejag tre för att påminna om nrflytten IGEN ,, snyggaste killen( ingen aning - men snygg röst o trevlig ) fick jag jprata med ..

Sen när jag typ ska börjar förklara lite saker får jag sendrag i foten o börjar låta : oooooooooh
han bah händer , jag bah ne jag fick lite sendrag bara o fortsätter ooha , o han börjar skratta  hihi kul att man kan få folk att skratta som man aldrig träffat eller pratat med..
men eyy nu ska jag fan chilla me dlite samhäll o sen vila o sen göra mat , o sen....

kolla på tivi o sen plugga ännu mer

jag ska satsa på ett vg!yes yes



JUSTJA !! jag har mitt gamla nr nu igen

07sex30sextiosex123!

Bloggar säkert senare ikväll
hörs

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: