Sophie

- Mer än du förtjänar!

hej

Kategori: KUL

jobbig dag , sov inte ett piss inatt då mittknää gjorde loper under helanatten så att jag knappt kunde röra mig när jag vaknade , så jag tog sovmorgon för att ta igen timmarna jag missade på natten och hade på litervis med ormsalva på knät , just nu e de lite bättre faktiskt ,hoppas bara de fixar sig tills imorgon då det är uppdansning..

Imorgon ska jag också ha naturkunskap  B för första gången - spännande , hörde att vi fick en bra lärare.
Men tyvärr kommer jag ej kunna vara med på hela lektionen för jag ska på nå läskigt lungtest på sjukhuset !! mahgad ,jag vill inte dra dit ensam:(.... tänk omlungorna sprängs eller nå:O. nerå de ska nog gå okej..

Idag var jag o pappsen o storhandlade , de görvi varje måndag , jag älskart! finns så mkt gott i frysen då och imorgon ska jag dricka nån provivashot o kolla om jag blir piggare osv..
spännande ..

Idag gick jag o sara på stan för att leta efter hemliga things , vi hittade också ett par skor til mig som jag skaha. jag ska köpa dom imorgon om mina pengar kommit in , men de ska dom , de är ju 25 då såå=)---


Jappjapp.
ska kolla om de finns nån rolig på msn , annars blire en tidig sömn!! kanske borde sova nu fan.....

humhum...


fattar inte hur vissa folk kan klaga på en på ett sätt när dom själva är likadana eller när folk kan vara så iskalla att domknappt skulle kunna ha ett hjärta , men att dom fortfraande lever..
aja

ska drömma om mina skor nu!
tjarå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: