Sophie

- Mer än du förtjänar!

godis

Kategori: KUL

Hej

nu e jag i hallsta hos min härliga vän toni , igår cyklade vi till statoil mitt i natten när det regnade som värst , jag satt min sjal runt huvudet och såg ut som en påskkärring , sen så fick jag chips ovh  blev glad !!

sen efter ett tag hoppar jag av cykeln(blev skjutsad8-)) och börjar springa , sprang aaas långt:D så¨igår tränade jag duktigt fast jag hoppade dansen i skolan eftersom jag var väääldigt trött..

ah o igår vaknade jag bredvid en liten sak soom kan ta stor plats , o sen körde han mig till skolan i sin skit bil o så hade jag feber och lock i båda öronen , deva inte så värst bra , sen efter de drog jag hem o fixade mig , skulle iväg o fika med O:D de var jätte trevligt tycker jag iaf;D

yey
..
sen fick jag skjuts av världens bästa mikkiz till stationen och till bussen mot toni , där jag e idagoch äter godis.

idag skulle de blivit aarosfortet men NERJ , fett dyrt , domhar höjjt med 80 spänn typ..
fitt

nu ska jag fortsätta äta godis o umgås med tonkan , hejhej

Kommentarer

  • Elli säger:

    konstigt du skrivit idag, först toni, sen andreas sen ficka sen toni igen.. :P

    2008-11-08 | 14:14:20
    Bloggadress: http://ellinorclevinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: