Sophie

- Mer än du förtjänar!

gårdagen

Kategori: KUL

var as bra . japp!

Började med att jag sprang till bussen i mina klackisar o i mina allt för tajta stuprör.

drar till pitchers och chillar sönder o häver in öl efter öl , o sen lite drinkar på de. vem tackar nej till gratis dricka?
INTE JAG

thanks C =D

Yee vi sitter där till typ elva , sen blir vi fundersamma vart vi ska vidare , fattar inte varför vi funtade på de eftersom de var najjs på pitchers,, eye Bill o Bob blev det iaf o där vare egentligen 20... men vilken snäll vakt , eller va säger du sara banara ??;) haha


Iaf väl där inne köper jag min första cider , eller alltså första gången jag öppnar plånboken,,fett najjjs o billigt blev de också!!!

Yes sen skulle de bli efterfest hos Andreas och RIkard men de var lite segt för de..så jag drar till dom o väl där däckar man diiirekt!!

Yes vaknade där idag och chillade lite, sen fick jag skjuts hem, och snart ska jag diska  , sen kommer morfar o så ska vi äta lite , JAG SKA ÄTA PYTTE LITE . för de blir spicy ikväll , med sara , och kanske Andreas & Rikard, fettt najjjs


Justja , har ju läxa också m gaaaaaaahhhh,,
men diska först . Hörss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: