Sophie

- Mer än du förtjänar!

=DDDDDD

Kategori: KUL

vilken jävla dag , dagen har helt gått upp o ner som en bergodalbana och tro mig jag har varitlängst upppe och längst nere , .. nere var jag i början av dagen , sen gick det bara uppåt , hade det jätte mysigt med oskar , tack för allt=)=)=)=)
t
När jag sen e påväg till bussen går jag förbi subway , o precis då börjar tre killar slåss så ini helvete , två mot en , fegt , och dom slår han helt blodig och jag blev helt förstenad och det enda jag kunde säga var att säga till tjejen som stod brevid mig o springa till polisen , , tu rnog stod dom bara runt hörnet , sedan kommer dom o då kan jag gå , några sek efter de  kommer en pike buss o sen går jag mot bussen där jag träffar johan - min förra låtsas morbror -89a trore eller ej , lite halvklfull sådär försöker han få med mig tillen efterfest, men ne , blev icke så , helt slut i huvudet och nu efter jag ätit upp min nattmat kommer jag slockna på en halvsekund.

imorgon ska jag upp och jobba tidigt , oså hade jag tänkte gymma , men måste hem o vila och plugga till religionen , fan alltså , 30000000 sidor , sedna kanske jag ska träffa orre , sara , vallis eller någon

vi hörs?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: