Sophie

- Mer än du förtjänar!

d=DD

Kategori: KUL

nu sitter jag med tandkräm+tandborste i munnen mums säger jag bara , om en halvtimma ska jag och noiminvän göra sällskap till skolan , jag har sovit hos han:D , sov så jävla bra , har inte sovit såhär bra på flera månader , vaknade utvilad , fick tvåtjockamadrasser att sova på ,as skönt täcke , haha ,, grr..

Idag blire engelska och sen samhällskunskap , yeye , de funkar väl , för att vara en  torsdag

ne juste , klockan tio i elva ska jagmöta upp evve och plugga matte också , YEE right!.. nu måste jag gå o spotta ut denhär förbannade tandkrämen som fräter i munnen...






såpp , nu e jag färdig , konstig nog så tog det bara en halvtimma o fixa mig o jag e faktiskt ganska nöjd med resultatet ..

Hoppas hoppas helgen blir bra , har så mkt planer vafan:O typ 4-5 saker , o kommer nog inte ens hinna 3 av de ..
men de ska fan funka ... gaaah va mkt saker de är i skolan , borde egentligen sitta o plugga sönder mig hela helgen , men vem utsätter sig själv för de??
Nejnu ni , nu ska jag kolla lite tivi !

Justja på Grillsp1 ´s bilddagbok finns de härliga bilder på mig o sara från pccity igår:D hah

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: