Sophie

- Mer än du förtjänar!

BAJS

Kategori: ALLT

blev vin o pizza med St igår de va najjs , sen efter det drog jag ut med sara , bianca , sandra , josse , emelie till silk , det var najjs där vare , förutom att dom inte har skyltat vart alla hål är , så hela mitt knä är pajjat nu , inte de knät som hade gjort loper ,utan de andra, aah o bakis var man också i morse , kändes as bra att komma till friskis blek som jag vet inte vad - men jag sov lite längre os kippade o sminka mig , väl där på friskis får jag hjälpa massa småbarn som ska in på ett pass - familjejympa , så förbannat söta , mångfa hade klätt ut sigf idafg då det var avslutningf för dom , så det fanns tomtar , prinsessor och en pippi där mm.
dom blev också bjudna på luussekissar och pepparkakor , så ja jagf var ju smart o smakade lite av dom=D..

Nu har ja kommit hem ,ätit kina mat o ska snart fixa mig , för först blire hem till mormo ro fira henne , hon fyller 65 , GRATTIS MORMOR=D

sen ska jag hem till ellinor :D o fira henne , fan va kul det ska bli .. ajaa ska bajsa igen - bajsar ju alltid en jävla massa dagen efter , haha , när jag hoppade fallskärm var jag ju bakis .. trodde typ att jag skitit på mig...

aja , ska kollalite bring it on AGAIN , sen dyschasychhaa , hoppas också jag får igång min dator - nån har förstört den:O:O:O:O:O:O , ska ju bränna skiva  io lägga in mysiga bilder jag och mina snyggingar i skolan tog , PUSS på det..


sen ska jag också be till gud att jag inte ser ut som det vidriga äcklet jag såg ut på bilden på silk..


ah konstig mening , fattar inte själv , men e så förbannat nödig.

Vi hörs
eller hör av er =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: