Sophie

- Mer än du förtjänar!

ahmen!

Kategori: KUL

jahaa!?

Idag vaknar jag trött som ett jävla as ,orkar inte duscha så ligger kvar en extra halvtimme, går sedan upp , gör mig en macka - ovanligt faktiskt , o sen sminkar jag mig lätt o borstar tänderna o går till skolan.. väl i skolan blir vi måttade för våra klänningar vi ska ha i mac beth!.... efter det går vi och har balett , gick ganska bra faktiskt , men i slutet får jag svårt att andas och så har jag gömt medicinen hemma så jag måste ta de lugnt resten av tiden , Och efter det masserar jag och eli varandra sen går jag och fixar till mitt Cv som jag ska lämna in imorgon och sen efter det drar jag hem , hade för ont i huvudet för att kunna ta in en dans till i huvudet..

Väl hemma somnar jag och vaknar ett antal gånger och efter det äter jag en kaka.
och nu lite senare liggger jag i min säng och bara softar ..

Funderar på att ladda hem nån film , någon som vet en bra film??




Förlåt om jag kanske inte är mig själv all the time , men jag är lite vilsen i mig själv och vet inte hur jag mår eller vad jag känner. men det ska jag ordna så fort som möjligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: