Sophie

- Mer än du förtjänar!

AHA kej!

Kategori: KUL

hah , fyfan va gott de va med spicy och vilka härligt störda typer de finns , sara lär ha trivts bra där med oss=D eler har jag fel??
iaf satt där typ två timmar , sedan börjar jag  bege mig hemåt gåendes... men nej nej , de blåser storm och jag känner mig som marilyn monroe i mitt vita linne som hamnar upp i fejjan där också paraplyt har vänt sig tusen ggr om , SÅ , jag går mot bussen ist , mkt skönt ,  väl på bussen kommer de på en kille som köpt e biljett ur dom här nya automaterna nivet?? Sen chaffisen bah : nemen dom här gäller inte nu dom börjar gälla i januari..
ah men tjenare , varför har ni då satt på dom så att dom funkar????


ähhh

jag borde göra läxan tills imorgon  - muntligt prov sv..
MEN hur i hela helvetet ska jag kunna få in egna tankar om jag itne ens vet vad jag tycker då??

iaf jag har kärat ner mig i någons ögon , och de känns bra, riktigt bra , såna dära ögon som man druknar i ,..
bra då har jagnågot att göra om dagarna!

neee
JAG MÅSTE FORTSÄTTA MED SVENSKAN NU , annars dör jagimorgon!

PUSSSosmek

upddttt:

Jag har smulor i sängen och imorgon ska jag träna skiten på friskis och på tis blire rep!!! massa mass abra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: