Sophie

- Mer än du förtjänar!

Åh

Kategori: KUL

Hur kan du leva utan hjärta iskalla jävel? . ..:.......... .:......:... Idag har jag kört sönder mig , gymmat,jympat,och gått promenad. Kanske inte så bra men de kommer synas så bra sen. Längtar, jag vill på allvar gå ner nu. Även om många tycker att jag inte borde de, eftersom jag skulle må bättre av det. Mår inge bra nu faktiskt , känner mig så förbannat sviken. Och så saknar jag dig.... Snart e de dags att sova, skola imorgon.. Orkar seriöst inte med skolan längre. Gah! Orkar ingenting. Ne ska fortsätta kolla wallander nu. M stackars .

Kommentarer

  • Maria säger:

    sophie din lilla tönt. oj, varför skrev jag så? ajja, hehe. nu kommer lilla psykolog-maria fram och bara bombar dig med saker som du redan vet. men, om du fortsätter med denna gå-ner-i-vikt-hysteri så kommer du aldrig bli nöjd med din kropp. för sen när du har gått ner två kilo så kommer du tänka lite till, lite till och sen finns det ingen sophie kvar! :O



    det har liksom blivit ett beroende för dig att gå ner i vikt, vilket rent ut sagt är sjukligt. (så säg inte sen att någon inte varnade dig, för det är just vad jag gör nu!)



    TÄNK PÅ DET!!

    2008-11-24 | 20:59:03
    Bloggadress: http://silverguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: