Sophie

- Mer än du förtjänar!

ye

Kategori: ALLT

idag har jag hunnit träna o varit på ica o köpt vaniljhjärta, jag är så beroende av att få kärlek så jag köpe rmig hjärtan , eftersom jag inte kan få de på annat sätt , just nu känns de somom jag bara skulle vilja försvinna , de här är inte kul , o jag tror inte att nån förstår hur ensam jag känner mig , o när man inte mår bra , blir allt dåligt , hela jävla jag är ju dålig , alltså jag är verkligen de, kan jag inte hålla kvar  nån mer än 6 månader? , ne alltså jag kna bara inte förklara hur jag känner eller hur jag mår , för jag vet inte själv , men jag kan tala om att jag aldrig kännt mig så här ensam , o de göre inte bättre at jag siittter ensam hemma o glor melo , nej altså , ÅÅÅÅÅÅÅÅH

blir tokig på mig själv som tillåter mig att må såhär ,,
jag måste skärpa mig ,

ÅÅÅÅHH NÅN , hjälp mig ,,,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: