Sophie

- Mer än du förtjänar!

shoppade idag

Kategori: ALLT

köpte underkläder , linnen , tshirtar , 2 par skor , 2 handväskor , och smycken , o nu ligger jag i min säng och förbränner allt jag ätit idag , sååå kallt här , aah sen gör jag inte så mkt mer , bara ligger HÄR, skiiit tråkigt äre , vill göra nå , vill kramas med tobias , men han kommer hem på måndag o kanske får träffa han tidigast på fredag , om han nu inte ska hitta på nå med sina vänner , fan vet jag , jag vet inte så mkt , vet inte hur de kommer bli när han kommer tillbaka , jag vill ha de bra och må bra , ajaa  jag tycker iaf om dig tobias ,, älskar .

jobbigt nog..

jajoo ska man göra efter att man skrivit här då`? mmmmmmmhm

jo men jag drar ut på krogen femton gånger om , för jag är ju 18 ...

neee , nu  nee bläeh , kan nån snälla hitta på nå med mig?? , orkar inte ligga inne sista riktiga kvällen innan skolan början , ÅH NEJ skolan:(


bye nötter ,, BYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: