Sophie

- Mer än du förtjänar!

heeeeeeeeey

Kategori: ALLT

Igår beställde jag kläder från internet o idag fick jag nån rapport grej . o då stod det att kläderna kommer imiiten av MAJ!!!!!!!!! ÄR DOM TOKIG ELLER , fan fem år kvar ju?

ajaa , då får jag vänta till yttligare en månadsstudiebidrag.. men kuuul , ska jag köpa för dom pengarna då , har jag beställt de jag vill ha , jaaaaaa men kan väl spara , men kommer intebli så för mig i slutändan.

Yepp , klockan e nu tio över elva , jag vaknade nyss av mig själv , men skulle kunna somna om , men gör inte de , för ska hinna fixa mig tills jag och lelan ska på stan, ska ner en snabis bara , hon ska kolla 100 saker , o jag sk abara fylla på mobilen , aa de är iaf tänkt såå.

usch nu mår jag illa kanske ska lägga mig ner en liiiiiiiiiten stund till..

hmm jaa , måste verkligen fundera på de här med pengarna till kläderna , ska jag lägga bort dom så att jaginte har nå o göra den här månaden ifall att domkommer i slutet av mmånaden ändå , nee nu blev jag ganska fundersam..

jaja , ikväll blir det träna friskis , iiih jag vill inte missa so you think you can dance , så jag hoppas anders kan fixa så man spelar in , aja o innan jag ska till friskis , ska jag nog träffa tobias . de känns nog ganska okej  jo de göre, har saknat han så ini ... japp..

men aja i veckan blire
; onsdag : träffa my freind stefan liten stund.
torsdag: film kväll med matte , ellli och rob typ?
fredag kanske patrik kommer hit , o då ska vi fika eller nå
o lördag äre nog fest;D
och söndag har jag inte ebstämt än kanske träffa tob igen , jag vet inte


alltså de blir mkt kompisar -mkt killar.
o nu är jag sugen på bullar .. yes yess

ne nu ska jagkanskelägga mig ner o koolla lite på tv, ni kan ju skriva på msnom ni vill någe=P

gooodie byeeii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: