Sophie

- Mer än du förtjänar!

fyfan

Kategori: ALLT

Ibalnd hatar jag mig så jävla mkt att jag har lust att ta mitt liv , eller ne kanske inte fullt ut , skulle aldrig våga de , kommer hem från friskis skakar och mit kropp är cpsomfan , är skiit hungrig så gör mig massa mat äter de oallt blir lugnt tills jag sätter mig vid datorn o får höra att jag inte kan få skjuts med mikaela till dansen jag får panik och börjar kolla bussarna  den går halv och jag kan nog hinna  , men skjutsen hem blir d evärre med för bussarna går så konstigt så antingen måste jag sluta tio - fem min innan eller vänta på stan 35 min men jag orkar inget av de så jag säger till lelan att jag inte kommer, o sen när klcokan blit kvart öve rkommer jag på hur gärna jag vill till dansen o dansa o röra på mig o svettas o allt och att jag vill överaska mikaela att komma ändå men så hittar jag inte mian danskor , får psykbryt och börjar kasta saker omkring mig hittar dom inte får äänu mer panik när pappa säger att klockan snart är halv, jag är bara en min ungefär att hitta dom och hittar dom inte så jag blir 'äännu mer arg för nu vet jag att jag inte hinner till dansen för den börjar åtta och nästa buss går tio över åtta , nu är jag väldigt nära på att gå tillbalkongen och ta mig ett skutt men istället går jag ut och springer ca 35 min , de är jobbigt som fan och jag svettas sönder  , jag har aldrig sprungit såhär länge av mig själv trodde aldrig jag skulle orka springa ca 30 min på raken utan att stanna , ki stannade en gång för att knya skorna men inge mer , fyfan va skönt de va ..

nää nu mår jag väl bättre o är inte lika besviken på mig själv som inte har koll på mina saker , jag börjar lära mig att jag inte har någon koll på något . så nu nu ska jag ta de lugnt i duschen en timma för sen är det efterlyst o de ska jag njuta av för just i de här tillfället känner jag mig väldigt ledsen jajjooo men de blir nog bra.

tur att jag iaf hann till friskis och springa idag så jag hann röra mig som jag ville idag .

fyfan vilka långa steg jag tog idag när jag sprang , ojojoj , kände inte igen mig . nu ska jag sluta vara så och dra mig lite...åååh va jag luktar gott..
bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: