Sophie

- Mer än du förtjänar!

peace

Kategori: KUL

alltså de ska fan bli as kul att komma iväg en vecka nu .- borlänge - PEACE AND LOVE:D
de är ju såjävlaaaa kul där borta!,,

Jag och anna ska jobba där - laga mat i nått kök , haha , hejja oss...

sen så ska vibo i ett fyramannatält oså ska vi ha skit kul varje jävla dag , och bara jag glömmer bort alla här hemma så kommer jagnog inte få nån hemlängtan , bara de att jag missar en fest helg hemma, MEN VAD FAAAA-AN GÖR DE? jag är på peace and love och ska få se massa helvetes bra band , synd bara att inte världens bästa maja kommer dit :(

jjaa klarar mig nog ändå.!

Sön - sön är vi borta , vi lär ju höras när jag e home?

Tycker jag ..


Kommer sakna en viss figur ,, vem/ vad nu de är  vet bara jag=)


Sophie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: