Sophie

- Mer än du förtjänar!

menjaaaaaaaa

Kategori: KUL

de känns lite konstigt i kroppen just nu , som om nånting håller på att lämna min själ , vettefan vare är , jaja igår var jag iaf nere på vattendraget hela dagen , orkade inte åka hem o äta emellan allt - då allt hände ,

de va najjs och vi kollade på massa band.
idag börjar jag sent o de är både bra och dåligt - för jag kommer sälja mkt och jag kommer int ekunna förfesta ,,,, men jag tar igen det på fetingfesten sen , eller jajo , jaghoppas ju att de ska bli de ,

hoppas bara jag o sara börjar ganska tiidigt så jag KANSKE kan hinna de , för man ska ju hinna se ric fm , fyfan va mkt tjaffs de blev nu i texten då , nu måste jag iaf fixa mig ,,


ni får jättejätte gärna höra av er , jag e inte farlig




Fattar inte hur man kan kasta bort en vänskap sådär ,, ;/

du va så jävla dum - jag förlät , jag var dum - du förlät inte.
rättvist?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: