Sophie

- Mer än du förtjänar!

jag vet inte

Kategori: KUL

för de är en sån konstig känsla i kroppen , jag känner igen den här känslan ,den har varit här förut , jag vet inte om den är positiv eller negativ , jag känner bara en sån konstig känsla i kroppen..
Känns som om en bit av mig saknas , en ganska stor bit , jag ser min ena hälft som en fet skugga .
De är inte så att skuggan är ond, men känslan jag har i min kropp känns konstig , de är en konstig känsla i min kropp , , den kommer ibland , sen försvinner den , sen när man minst anar så är den där igen.

Jag tror de är dig jag saknar , dig närheten , var har du tagit vägen?



Man ska aldrig ge upp , o de kommer jag aldrig göra , jag ska hitta den konstiga känslan och fylla igen hålet av närheten som jag saknar     None

Kommentarer


Kommentera inlägget här: