Sophie

- Mer än du förtjänar!

WOHOO

Kategori: KUL

gårdagen var as bra =D , synd bara att man har lite träningsvärk och lite ont i hela f*cking kroppen idag då , vi gick fan ver 5km och stod i flera flera timmar , haha
men de vare värt , och att de kostade mkt vare också värt!!


Dagen börjar med att sara kommer och hämtar mig , jaa sara körde bilen , men Larssa satt brevid , tuuur de!
sen så drog vi mot Eskilstuna och mot hotellet , väl framme checkar vi in och springer mot hotellrummet , vi hade bokat ett enkel rum och var beredda på att de de värsta ( en 90 säng och ett så litet rum så att man var tvungen att gå sidleds in ungefär , när vi öppnar dörren blir vi as glada för de är en 120 säng , vi bådaslänger upp våra saker och lägger oss i den , vi har också en tv med alla kanaler så där ligger vi ett tag innan vi tar oss till ica för att ta ut pengar och köpa nå frukt osv..

Vi är tillbaka påhotellet och kollar lite mer på tv och sedan fixar vi oss för att gå ut o äta någonstans , vi letar efter ett pasta ställe men alla ställen har en prislista där de minsta är 320:- nej tack tänker vi med våra tomma plånböcker , till slut blir det spicy hot och vi sitter där ett ganska bra tag , efter de går vi mot konsert området där håkan hellström och kent skulle spela , vi ställer oss i den härliga kön och väääntar...

när vi kommit in letar vi plats , finner en as bra plats väldigt långt fram  , sätter oss ner , sen ångrar vi oss och sätter oss på gräsmattan inne på öltältstället , vi sitter där och njuter ett tag tills att Sara går o köper dricka åt oss , den nya xide-rn är så jävla GOD!! Vi smuttar och  njuter av solen i våra ögonen !

Efter ett litet tag kommer Therese & Lina och sedan kommer Sofie & Jonas också:D de blir en härlig stämning och sedan börjar också håkan spela , vi sitter där ett tag tills ungefär hans sista tre låtar då vi reser oss upp för att tränga oss igenom alla tjockisar som luktar illa , för nu skulle vi ha bra pplats o se kent!. Håkans näst sista låt är Kom igen LENA , jag älskar deeeen!!!.
Vi väntar o väntar till slut kommer dom och alla jublar , gråter och sjunger med .
Jag sjöng inte med i den första låten den kunde jag inte , men dom andra låtarna kunde jag , de va najjs och jag fick gåshud hela hela tiden!
 Vi står upp o sjunger tills finalen kommer , MANNEN I DEN VITA HATTEN! , de är  häftigt ljus och massa kalas grejjer flyger ut från scenen , stämning är på topp tro mig..
Sedan när de är slut går man ut från konsertområdet med ett leende för att sedan bege sig mot kebabhuset där Sofie & Jonas skulle käka:D

Vi va där tills ungefär två sen gick jag o sara våra 2 långa km till hotellet där vi åt lite chips i sängen och sedan somnade till något sugande prog..

Vi vaknar inte utvilade iaf inte jag , för sara ställde klockan på 10!!! och vi skulle checka ut 12 , men shit the same..

Vi får skjuts hem av hennes mammas man micke  (mmm) och nu har jag anlänt hem och är så trött , hungrig är jag inte , o de fattar jag inte för jag ha rinte käkat nå frukost , är väl fortfarande mätt från chipsen igår ;)..

Nu ska jag vila mig lite vid datorn sen senare blire träffa Nicke:D och sedan kanske hem till saras lånade lägenhet!( saras moster LENA) och fika lite o mysa med nån film , omnågon vill med kanske ni kan få följa med faktiskt!!!!!!!!!!!!

Ja de har varit en super duper helg,
TACK ALLA

och eskils bruds , vi kommer till er snart!

PUSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: