Sophie

- Mer än du förtjänar!

tur i spel otur i kärlek!

Kategori: KUL

wow , behövde ej sova ensam , har så jävla bra vänner jag!
TACK


Idag har jag vaknat sent , fått skäll av mamma - mitt rum är stökigt, sen såhar jag solat typ en timma , lite mer kanske , syns ingenting! , sen så har jag legat i min sän o bara tagit en massa djupa andetag , de var skönt , men de finns mkt annat som är skönare , typ som att sova , de ska jag göra ikväll , ganska tidigt kanske?.

vi får väl se hure blir , jag har ju lagt mig 6 i en vecka nu så jag har nog vänt på dygnet .
Men innan jag ska sova ska jag nog träffa emz och elli , får se vad vi hittar på , emma kom på att vi kan spela sällskapspel och de var en jävla bra ide , för de vinner jag alltid på , ALLTID.-

jag har sån jävla tur i spel så ni fattar inte , jag köper tialotter väldigt ofta!
jag har kanske förlorat 10 ggr av 1000ggr.
de ni , de är tur de, sen så har jag vunnit massa andra tävlingar också , jag hade säkert vunnit kent tävlingen om jag skickat in , men äsch , jag peyya ..
Men nog om sånt här strunt prat , hoppas kvällen blir najjs och att jag kommer utanför vår trädgård - kan va kul att röra på sig också bree.

YEYE ska kolla på Kalle Blomkvist nu ,

sen blire fixa nå käk , min mage skriker ;(

hare så kul allesammans !!
kanske ses men hörs gör vi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: