Sophie

- Mer än du förtjänar!

tragisk jag är

Kategori: KUL


sämst kondition som jag har tar jag mig ut för att springa lite , jag spriner kanske 5 min o blir as trött , sen så kommer de en powersång på mp3n så jag börjar typ kuta fattar inte vare va som fick mig att springa , kanske alla snygga smala modeller som jag kollade på innan jag drog ut .

20 min klarade jag fan , nästan rekord , men när man  springer i stan bland människor måste man springa hela tiden , orka att dom ser mig springa sen stanna o så börjar jag gå , nee de vill man verkligen inte!!

hha sista biten när jag kommer från statoil hållet börjar jag känna hur de skakar i mina ben , jag har nu haft hostattaack i 10 min men skiter it , måste förbättre min kondis..

Kommer till gräsmattan brevid vårat hus o ser hur inbjudande den ser ut så jag springer dit  o faller ihop , fyfan va skönt de vaaaaa.


aldrig mer ska jag utsätta min dåliga kondis för något sånt här, nu e de dags att förbättra den , för idag när jag sprang vare inte kondisen som hjälpte mig utan de var viljan !!

haha hejja min poetiska sida!!



Glodde nyss high school musical 2 , haah ha rju sett ettan så måste se tvåan , va en riktig bfilm egentligen , men går att glo.. den här låten är helt ok

I gotta say what's on my mind
Something about us
doesn't seem right these days
life keeps getting in the way
Whenever we try, somehow the plan
is always rearranged

It's so hard to say
But I've gotta do what's best for me
You'll be ok..

I've got to move on and be who I am
I just don't belong here
I hope you understand
We might find our place in this
world someday
But at least for now
I gotta go my own way

Don't wanna leave it all behind
But I get my hopes up
and I watch them fall everytime
Another colour turns to grey
and it's just too hard to watch it all
slowly fade away
I'm leaving today 'cause I've
gotta do what's best for me
you'll be ok..
I've got to move on and be who I am
I just don't belong here
I hope you understand
We might find our place in this
world someday
But at least for now
I gotta go my own way



Ska slänga mig i duschen nu , undra om jag kommer orka stå upp.

jaja
ikväll blire förfest i saras lånade lägenhet sen kanske party eller sigurd vi får väl se!


SKål!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: