Sophie

- Mer än du förtjänar!

Soft dag bre

Kategori: KUL

tokigt de kan bli , man somnar runt fem sex och vaknar vid tolv , och så e jag inte trött nu , jag fattar inte!
Jaja myz.

Efter att jag vaknat satt jag ute i solen med två nööttter(A)den ena hade jag koppel på den ena hade jag inte koppel på.

Yaya , en timma ungefär klarade jag mig i solen sen blev de för tråkigt.. Efter de så tog jag de chill på mitt dill rum sen åkte jag o morsan ner på stan en liten stund, jag hittade ett par örhängen;D då vart jag glad , sen fick mamma armband av mormor då blev hon också glad , sen efter de gick vi till spicy hot och köpte med oss mat hem , fifan va de va gott men starkt som fan!!

Efter de så kom Emma oe Elli;D vi spelade guiness rekord och JAG VANN!!! DE NI;)

hihihih!

sen så ritade vi lite gubbar och så körde vi land o stad där vann elli , hejja elli!.Efter de fick vi ett konstigt sug allihopa så vi tog cyklarna till ica och köpte en varsin chipspåse ,de var as gott tro mig , men de lär inte sätta sig så bra , OCH JAG SOM HADE BLIVIT EN HEL CM MINDRE RUNT LÅREN. aja de löser sig... Kanske ska ut o springa med damerna imorgon , men min hosta då? , bara inte den blir värre , tre veckor har jag haft den nu , och läkarna ger mig sämst medi... ih då blir man lack..

Nu älskar dom på tvn , jag kollar helst inte , jag blir lite avis.. De är mysigt ,
haha ojj , ska inte öppna mig för mkt , de kan ju finnas någon som läser de här , man vet aldrig!

Nu lyssnar jag på kents bästaste låt (iaf iår) generation eX!

Yee you know x .

sug säger jag bara!


Och orka skämmas över nånting sånt.



Men iaf så verkar du mysiga ! och de är helt okej för mig.



Den här dagen har jag faktiskt mått bra juu , den har varit mysig , rolig ,ännu mer mysig och jätte rolig och god!

mm fick alla mina favvosar på en dag , mys chips , mys och spicy.
Kul att de finns så mkt olika mysis!

ingen fattar vad jag skrive rinte jag heller.

o jag sitter nere i vardagsrummet , GANSKA läskigt att vara ensam ju.. datorn är i mitt knä och snart smälter mina lår.


Bree de är hot här nu..

nånstans där de också är hot lär ju vara pluto idag , sara är där och röjjer skiten! ,

KANSKE SES! , men hörs gör vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: