Sophie

- Mer än du förtjänar!

skillat!

Kategori: KUL

somnade vid nio halv tio och vaknade vid tolv igen , pigg somfan , satt på en film som var två timmar lång

PS I love you hette den , emma som rekomenderade den till mig , den var bra , jag grät igenom hela filmen nästan , va ensam man känner sig ibalnd alltså.
yeye

sen så har jagätit knäckemackor i en timma och snackat med en man på N somjag inte passar ihop med, tur de , han retas väldigt mkt.(http://home.swipnet.se/~w-46236/a9.htm)


imorgon vettefan vad som händer , kanske en tur till spåret o springa lite eller springa i stan ,

vi får se, fixa saker till cykelsemestern står iaf högst upp på listan..

nu blire snacka mer med N om livets mening sen ska jag kanske kolla nån film till om jag hittar nån bra  eller så sover jag .


de finns så många personer som är så underbara , o så finns de du som jag tänker på mest som inte vill mig bäst..
fattar varför , menfattar inte varför du är så elak mot mig..

jag mår illa.

hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: