Sophie

- Mer än du förtjänar!

PUSSS

Kategori: KUL

Aww Lilla sara då:( , beklagar verkligen! , Men vi fixar biljetter endå!, klart som korvspad ( VAr jag nu fått de ifrån)

Onsdag(idag) blire - Doktorn fixa medicin , och sedan ska jag till Matte o grilla med några , de ska bli NAJS!

torsdag - sex and the city marathon med elli and emz! najjzzz

fredag - inge planerat där ännu

lördag - eskilstuna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kentisch änd håkisch

sön- IDAG SKA JAG VARA FRISK och jogga spåret , är jag inte frisk n ska jag döda mig , precis som i filmen the happening. haha


yeye såg den nyss DÅLIGT SLUT!!

annars helt okej film

Puss

Kommentarer

  • Elli säger:

    AWIIIE SEX AND THE CITY!

    2008-07-09 | 15:07:29
  • emma säger:

    kör över dig med gräsklippar sophie, det såg mysigt ut.



    eller nej, krya på dig!!

    2008-07-09 | 19:08:47
    Bloggadress: http://ekallander.blogg.se/
  • soPhan.blogg.se säger:

    HAHAH gräsklipparn:(

    2008-07-10 | 00:39:13

Kommentera inlägget här: