Sophie

- Mer än du förtjänar!

överkörd!

Kategori: KUL



så känner jag mig just nu ,fett skönt , NOT!

igår började dagen med att sara kommer hem till mig med sin cykel + kärran ,

jag fick provsitta den och jag höll på att skita på mig i första nedförsbacken.. kul vare iaf o de klarar ganska mkt!

vi åker runt en stund  , och till statoil för att köpa t-röd, sen drar vi hem till mig o bakar o så efter de så gör vi maat , fett mumsigt blev de , och jagär värsta kocken.. men mest e sara de!!

sen ringer vallis och hon vill ha med oss ut i markos stuga ,

japp tänker vi och vill helst komma hem.

vi är där spelar kubb , jag äger alla  - seriöst aldrig spelatbättre , hah.

dom dricker , sen blir jag o sara bjudna...

gratis fyllla brukar vara bra va ,

hha nja.

yeye , vi röjjer järnet och sedan somnar michaela , jag , sara & marko i hans stuga. sedan vaknar man runt halv sju för michaela ska upp o jobba o vi tar bilen in i stan , dom släpper av mig först o jag är fortfarande lite snurrig , de är sånt som händer ,,

jag drar diiirrrrekt till sängen man kan inte somna men efter ungefär 2h somnar jag in.. o så vaknade jag nyss,,

måste ha slagit i en stentrappa igår.

cykelsemme snart hoppas emma kan följa!!

HÖRS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: