Sophie

- Mer än du förtjänar!

mjaa

Kategori: KUL

de känns helt okej i mig just nu , tudldludludleeuleul går jag och sjunger!!

Mötte killarna i vasa o sen åkte vi hem till mig och tog de lugnt med elli och en film o lite dricka tack grabbz..
efter de började jag tagga igen och vi bestämde oss för att kolla crasys fest--
De va inte så kul på crasys fest  för de var ingen fest ,  men de skulle komma mer folk dit så de var ju tur för dom ..:)

sen drog vi till andre och där sov vi också över , de var mkt roligare där . för där fanns singstar och jag vann hela tiden ,.. nästan..

Idag för en timma sen åt jag för första gången på väldigt länge , de va gott o de ekar nu i kylskåpet..
efterrätt e gött tänkte jag ich tog fram chokladpuddingoch gräddegrejs , man köper typ färdiga såna , har tagit lite men börjar må illa , yaya , de blir nog bra om ett tag ...


mh om de är nån som är lite trött så e de jag .
vi sov tre styckna i en bädsoffa , fast ja den är skiita bauta stor men ändå.

jag fick inte plats o la mig på en madrass på golvet , kunde inte sova ppå hela natten och sov typ en timma nångång på morgonen ..

så min kropp e inte som den ska och mina ögon säckar ihop all the time...


ikväll blire planera cykelsemestern , moauuaha va kul de ska bliii!!

nu ska jag kolla på filmen på trean , ganske bra...


vi får väl se när du hör av dig då , din jävla råtta...;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: