Sophie

- Mer än du förtjänar!

men jag då

Kategori: KUL

Tomhet, Evighet, Tystnad
Varje andetag låter som
En bomb
Varje viskning som
Ett dödsskrik
Varje tanke flyr till
Dig
I tystheten finns ingen
Flykt
Här är allt bra
Mina tankar får leva sitt
Liv
Medan jag bara tittar
Och tänker på
Dig
En evighet, en längtan.




i gave you my heart
and you kept it for a while
then you just throw it away
and say; eh, it was worthless




Jag hatar att jag känner mig som en fågel i bur.
Jag hatar att du är lika känslosam som ett djur.
Jag hatar att du aldrig mig förstår.
Jag hatar att du aldrig ens försöker.
Jag hatar att mitt hjärta ändå bultar och slår.
Jag hatar att du med mitt hjärta bara leker.
Jag hatar att något hindrar mig från att bli fri.
Jag hatar att jag forfarande hoppas att det är vi.



stulet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: