Sophie

- Mer än du förtjänar!

I say

Kategori: KUL

helgen har varit upp o ner , jag låg ner ganska mkt!


Fredas vare förfest hos emma sen skulle vi gå till powermeet , men jag har bara minne av förfesten hos emma -jaja jag hade iaf kul då , tack alla som fanns där för mig , tack N!


Lördas var jag på powermeet igen , men den här gången hade jag inte druckit , utan vi tog de bara lite chill , haha o så åkte jag och emma vägverkets bil - dom vänder den helt upponer :( de va ganska läskigt , men kul och intressant!! typ.



Idag har jag vaknat o sen fått lite besök , Nu har besöket lämnat mig o jag ä rkvar här ensam och så jävla sugen , mest på godis o chips o kakor osv såklart.!!


kanske ska gå o fixa nå gottigt snart då , vi får se om jag orkar .


äre nå bra på tv ikväll? www.tv.nu.



De enda jag tror att jag söker efter just nu är bekräftelse ,visst varenda jävla singeltjej letar efter kärleken , men jag kan säga er , den kommer lite senare i livet , just nu ska vi bara leva!


Nee vi får se hur länge jag orkar med mig själv de här året ,
blööö

HÖRS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: