Sophie

- Mer än du förtjänar!

HEJ

Kategori: KUL

okej idag har jag mått sådär , hostat ganska mkt , kollat sex and the city med tob , promenad med elli , och hostat ännu mer , och nyligen var jag på statoil och köpte halstabletter -halsen börjar snart blöda så mkt som jag hostar ..MEN
imorgon bedöver jag de onda med sprit sprit och kuk , nee inte de sista direkt , men fest blire , iaf förfest , sen får vi se vare bär av , synd att int ekrogen har öppet ( för mig) men men ,,


Jag hostar hela tiden och ja de är skit drygt , och så är de en månad och sex dagar tills jag blir 18  , inte alls lång tid kvar ..
Iaf hoppas de blir en kul kväll imorgon .
Dagen kommer iaf börja med solning på löga med elli o emz , sen får vi se om nån annan hakar på ..

Hoppas bara jag hittar min överdel till bikinin , kan va bra att ha ,, fast egentligen , jag måste sola bort min fula linje bränna , kanske ska skippa överdelen imorgon , hehe..

Kul att jag träffat alla jag har haft .. och verkligen inte vill träffa idag, hahaha , okej de är inte så många som d elåter;)

Nu ska jag kolla om vi ha rnån bra film o så ska jag ta de lugnt till den bree,,sen typ fortsätta hosta så mkt so möjligt så att den förbannade hostan e borta imorgon , annars blir jag lack ,! jaa , nee , ska knapra på mina halstabletter och dricka kallt vatten - härlig känsla i halsen då liksom ..

Hoppas morgondagen blir bra , för de vill jag att den ska bli , så jaaa de ska den ,,tack mam för drickat, (hehe)

HEJS ALL(A)HOPA SOM ANNA SKULLE SAGT!


"vISA FIttan så får du popcorn "

" oj , OJ , sorry (A)"

Kommentarer

  • anna säger:

    HEJ ALLAHOPA!

    2008-07-04 | 14:59:41

Kommentera inlägget här: