Sophie

- Mer än du förtjänar!

glamour!

Kategori: KUL

iGÅr kom emz och elli hit , de va najjs !

Idag ska jag träffa dom igen (tyvärr) och de ska bli middag hos sara  med alla oss + jojo:D

Sen så ska vi ha utstyrsel också då temat är glamour , och jag som känner mig väldigt pojkaktig ska ha klackskor, eller ja de är ju inte första gången iaf!

men de ska bli kul att fixa sig , först o främst blire en prommenixx för min hosta vill verkligen inte sluuta och jag som hade velat springa med elli o emz , men nene ,de har fanimej blivit värre ochjag har blivit förkyld också , kanske dags att jag får en riktig läkartid snart kanske ? sämsta läkarna ever!!

mjo , men vill inte att de här ska bli ett klagoinlägg så nu slutar jagmed sånt.

Fii , har inte ätit frukost o är inte hungrig heller ,lär ju ha svalt en massa jävla slem inatt , haha neråå ,

 oså blire en promme sen ska jag käka  osen  fixa mig inför ikväll , kul de ska bli , kommer vara ganska roligt med tävling också så , ahha som jag ska vinna också!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: